wonderful day !

hej alla skidåkare hahha ! har haft en sjukt underbar dag idag ! va i yxbacken med skolan, och det va sjuuukt roligt ! trodde inte att jag va så bra som jag va ;o åkte txbacken ungefär 10 gånger haha :) känner mig dock lite stolt ! har åkt skidor 3 gånger i hela mitt liv och jag är redan såhära bra, hihi go mig :D ! okeej nu känner jag att jag skryter om mig själv -.- ska sluta med det !
vakande iallafall vid 8 tiden, gick upp och gjorde mackor och lite varm oboy och sedan backade mina saker ! sedan halv 9 gick jag till skolan, kom dit ungefär vid 20 i 9 eller nåt, bussen gick 10 i så fick vänta ett tag, men sen bar det iväg ! när vi kom dit gick vi och hämta våran utrystning vi skulle ha och sen hade nån gubbe genomgång haha om regler inte för att jag lyssnade så¨mycket men aa XD sen började jag åka typ 4 gånger i knatte backen för att få upp farten lite och sådära, sen blev det familjebacken rätt så många gånger :) efter ett tag tog jag mordet och åkte yxbacken, ramlade inte en ända gång första gången hahaha, sen ramlade jag en gång :) juste HAHAH jag hoppade i ett gupp också två gånger, första gången gick åt helvete, för jag slog i tumen :( men andra gick rätt så bra hehe :) efter vi åkt massor så blev det lunch, åt korv och drack en fästis :) sen blev det mera åkande till klockan 20 i 3, sen gick bussen, åkte hem oh va hemma i kanske 40 minuter sen skulle jag till stan igen för att ta spruta för någonting, för jag ska till thailiand snart :P det gjorde fan lite ont ;o men det gick bra ! sedan åkte vi och hämtade min fågel, och åkte och vingklippte den, sen hemåt igen, och nu sitter jag vid datan och kollar på tvn, saknar min babe skiit mycket :( buuhu ! hoppas jag träffar han snart :(
menorkar inte skriva mera, bilder kommer senare när fanny lagt upp dom i hennes blogg, men hare bra ! puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0