sova ! ;*

hej trötta bloggläsare !
hade inte tänkt att skriva ett sådära jätte långt inlägg just nu, är väldigt trött och sådära, ska lägga mig när som helst ! men tänkte berätta lite om vad jag gjort idag !
sov till klockan halv 12, sen gick till skolan, snackade ett tag med sanna, sen gick på lektion, slutade egentligen klockan 10 över 4, men va tvungen att gå tidigare för att åka till sjukhuset till mamma, hon hade fått ryggskott och kunde inte röra sig, så åkte dit med sara, sen drog jag mig till stan med sanna och köpte en jacka och ett par nya skor, sen åt vi också lite, sen va hon tvungen att dra, så va i stan med aurora, erna och josse, sen åkte jag hemmåt, när jag kom hem tog jag en dusch och åt lite mat, och nu sitter jag här vid datan och ska som sagt sova när som helst, men ni får ha det bra ! puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0