saknar min mamma !

hej alla tråkiga -.- för det första vill jag bara säga att det regnar ute och vädret suger riktigt jävla hårt .. och sen saknar jag min mammi som är i thailand just nu :( behöver verkligen prata med henne om allting, hon är den ända som verkligen förstår mig riktigt bäst !

sitter just nu iallafall vid datan hos mamma, gör ingenting, kollar ut genom fönstret bara och tänker på allting..
den hära dagen har varit sådär.. inte den bästa dagen precis.. haft en jobbig dag i skolan, och dagen har gått jävligt långsamt.. klockan är just nu kvart över 6 och det känns redan som hela dagen har gått! blir nog inte att göra någonting idag, blir nog bara att sitta hemma, ska nog ta lite glass och smälta hallon och blåbär med systeryster min, sen ska jag nog ta och kolla på tvn ett tag, men skriver kanske senare om jag har lust, men hare bra pusshej ;*

Om min dröm bara slog in så skulle jag inte ha nåt att oroa mig över ..


/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: Leyla Ismail

jätte fin blogg!

2011-04-02 @ 23:12:42
URL: http://leylaismaail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0