;PpPppPppPPpPPpppPP

Döds trött efter skoldagen .. känns som att dagen har varit lång och tråkigt, allting har tagit så himla långtid ;o SO passet vi hade i skolan känndes som 100 år fast det va i 1 timme eller nåt ! haha men ska inte klaga så mycket!
sitter just nu iallafall vid datan och har precis tagit en dusch, ska snart ner till tvättstugan och tvätta åt mamma, ananrs blir inte mina kläder tvättade haha :D sen vet jag inte alls vad jag ska göra , har suttit hemma i typ 5 dagar nu och inte gjort ett skit, suttit och kollat på film så antar att det blir samma idag då :( saknar älskling skit mycket! hoppas jag träffar han snart! skriver kanske senare på dagen ett nytt inlägg om jag har lust, annars tar jag nog min tid i morron och gör ett inlägg puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0