plugg !

hello wonderfull persons :D !
Dagen har varit helt okej, skolan har gått rätt så fort även fast jag gick till 20 över 3. Tur att vi hade vikarie annars hade vi slutat klockan 4 och det har jag inte orkat, skulle haft engelska då, och engelska är ju inte mitt ämne precis, men det gick ändå rätt så bra :) efter skolan gick jag hem direkt, mamma hade gjort mat när jag kom hem så vi satte oss och åt lite, och nu sitter jag vid datan och inte gör ett skit, har precis gjort klart mitt plugg i engelska, så det är klart ! sitter också och funderar på vad jag ska hitta på idag, tror väl att jag ska vara hemma och ta det lugnt, orkar inte göra så mycket, är sjukt trött :) men hare bra så skriver jag kanske i morron :) pussen ;*







om ni undrar vad det hära är förnåt så är det faktist min lerskulptur jag gjort på bilden hihi :D det är ett UFO med jupiter och mars i armarna :D (Y




/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, din skulptur är ju sjukt söt!

2011-03-08 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0