om min dröm bara blev sann ..

det jag önskar mest av allting i världen är att min dröm går i uppfyllelse..
en dröm som jag drömt väldigt länge nu.. som känns helt underbar ! att bara tänka på drömen får mig att gråta.. tårarna bara rinner ner för kinderna och slutar aldrig..
att få må såhär i dagar och nätter känns så konstigt.. har aldrig mått såhär.. känner mig inte mig själv i det hära, det är någon annan som är i mig, men vet inte vem, någon som får mina tårar att falla ner och mina knän falla ännu längre..
och att få den känslan av att folk inte bryr sig eller överhuvudtaget går bakom mig rygg det är helt sjukt.. människor är falska och är så jävla faliga, dom kan ställa till med så jävla mycket besvär, så jag har bestämt mig för att ta avstånd från sånna personer.. folk som inte ens kan höra av sig behlver inte höra av sig nåt senare heller.. när som väll ångrar sig och får en dålig magkänsla av det dom mist.. då får dom skylla sig själva..
har inte så mycket mer att skriva än att jag saknar allting så sjukt mycket :/



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0