mycket trött dag !

heej alla pigga och glada människor, själv är jag inte så pigg som jag låter ! är sjukt trött från igår när jag var i yxbacken, men jag hade sjukt himla kul och det var värt det ! :)

tänkte berätta lite om min dag, dagen är ju inte slut än men det har ju iallafall gått lite !
vaknade vid halv 8, fixade iordning mig lite och sedan drog mig mot skolan, hade språk i början, det va väl sådär, sen blev det SO innan och efter lunchen. Maten idag va väl sådär, helt okej för en hungrig människa som mig ! efter skolan så gick jag hemmåt, tog en snabb dusch och just nu sitter jag vid datan, har precis diskat åt pappsen för att han är lite sjuker, och håller på att göra lite mat också samidigt :) så har min dag sett ut, skriver kanske senare ikväll, hare bra ! puss ;*





P.S jag saknar min babe :( <3


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0