mitt liv börjar om ! och bort med allt skit !

NU har jag  bestämt mig för att verkligen börja om mitt liv på nytt och slänga bort med all skit som är runt om mig! all falskhet som dom flesta människor sprider ifrån sig kommer inte komma in i mitt liv längre, dom som tycker jag är en idiot och inte vill ha nåt med mig att göra längre, okej säger jag bara till dom, vad ska jag göra åt saken, om du själv väljer att vara falsk och att du inte ens kan ta reda på sanningen innan du börjar med det du gör så är det ditt problem! har mina egna problem nu, och skiter fulldständigt i alla andras förutom dom som är äkta emot mig ! nytt liv, nya händelser, och ett bättre liv säger jag bara !

Kände bara för att få ut det hära, känndes bra att skriva, så hoppas verkligen att allt blir bra nu och det ska det bli också ! pusssssss !!




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0