längesen jag skrev ..

jag vet att det va väldigt länge sen jag skrev i bloggen.. har inte haft ork till att skriva.. har haft så mycket annat att tänka på och allting har kännts så jobbigt, men jag tänkte iallafall skriva idag :)
va på badhuset idag :) simmade och sådära, stannade kvar med dennis, philip pch bästa johanna :) sjukt kul vare ! efter åt följde jag med mamma och handlade, sen åkte jag hem till pappa och packade mina saker och sen gick till mamma :) tog en dusch direkt när jag kom hem, och sedan hade mamma gjiort mat som jag åt :) sitter just nu vid datan eler klar och fixad och väntar bara på catrin, johanna och sara :) sen drar vi oss mot ektorp , får se om det blir kul där annars blir väl stan antar jag.. vill egentligen inte dit.. men aja får se hur det blir, pöss hej!




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0