jag älskar att jag älskar dig !

Tänk, det går månader efter månader, dagar efter dagar, timmar efter timmar, minuter efter minuter och sekunder efter sekunder, och och det går bara framåt och framåt! Varje dag som går snurrar mina tankar i mitt huvud runt.. tankar om hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag vill vara med dig !
Det handlar inte bara om att ha någon vid min sida som säger att den älskar mig, det handlar inte heller om att bara visa världen att jag har en pojkvänn, utan det handlar om att jag verkligen är med den jag älskar och att jag verkligen är lycklig med dig! Varje dag jag vaknar så vaknar jag med ett leende på läpparna och får den dära känslan av att du finns kvar hos mig ! du är det allrafinaste jag har! och du är den bästa presenten jag fått! du är som den sista pusselbiten i mitt pussel, som passar in perfekt ! vet inte vad jag ska skriva mera .. :( har bara lust att skriva en hel jävla bibel till dig om hur mycket jag verkligen älskar dig :( ! du är den personen som i svåra stunder, får mig verkligen att inse ! du hjälper mig igenom allt det svåra, och verkligen får mig på bra humör.. du är den allrabästa i mitt liv, och snälla lämna mig aldrig ! om du lämnar mig, så krossas en halva av mitt liv, och den halvan är du !
Hamo sabic, volim te <3




/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: billingeost

så jävla fin text!

så söta e ni! <3

2011-03-06 @ 18:37:57
URL: http://ineza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0