En Månad kvar !

hihihi det är bara en månad kvar exakt tills jag drar mig mot thailand ! är peppad redan nu heheh ! vet att det ska bli skönt att slippa mig lite här i sverige ;) för det ska bli jävkligt skönt att få komma härifrån ett tag :D !

sitter vid datan just nu och inte gör ett skit, väntar på att maten ska bli klar, så ska jag äta, sen fixa mig lite och sådära :) det blir nog att träffa clara och emma lite senare, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi får se vad som händer :) det kanske blir att vi drar till stage och kollar på bästa catrin som ska sjunga hihi :D skriver kanske senare i kväll om jag orkar det :) men ha en sjukt underbar fredagskväll allihoppa och ta hand om er ! puss ;*





ibland känns saker och thing himla jobbigt ... men det är bara att vara stark och visa vem man är och göra det bästa av allting, då blir det alltid bra till slut !




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0