14 dagar kvar nu !

fyfan va det börjar närma sig ! det är verkligen så jävla nära så det är sjukt ! bara två veckor kvar sen sitter jag i thailand och solar ihjäl mig på stranden mmmmm så jävla underbart ! kommer inte sakna norrköping ett jävla skit ! bort från alla problem och allting, sjukt jävla underbart ! tack mamma för det hära tacktacktack ! jag älskar dig !

sitter iallafall just nu vid datan, kom hem från skolan för typ 20 minuter sen, har varit en helt okej dag faktist, har varit på bra humör hela dagen och allt har varit bra :) iallafall ett tag till hoppas jag att det är bra iallafall, det brukar alltid komma någonting per dag som är dåligt eller nåt jävla fitt problem -.- sjukt irriterande, men ska iallafall försöka hålla mig borta från problem och sådära, för orkar inte vara deppig och ledsen som alltid, så skippar det idag :) vet inte vad jag ska hitta på idag heller, kanske drar mig till gårn senare eller så stannar jag hemma och tar det lugnt :) men hoppas ni får en underbar dag, så skriver jag ikväll eller i morron, pösselipöss


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0