tiden rinner och dagar försvinner ..

hej alla underbara människor !
sitter just nu vid datan med ett leende på läpparna, pratar med pebbles på msn, hahah asså omg vilken cp kärring hon är asså haha :D låser in vaktmästare och grejer i skolan ;o vilken pajas hon är hehe :)

sitter också och är lite deppig, men vill inte vara det, har bestämt mig för att bli mig själv igen, den sophia som varit har inte varit den jag egentligen är .. den sophia som skrattade hela tiden, hade alltid damp och hadde den bästa humorn ska komma tbx ! ska visa världen vem jag egentligen är !

men aja, ska berätta lite om dagen, sov till klockan 2, gick upp lite och satte på datan , vart trött igen så somnade till klockan 6, tog på mig kläder och sen drog mig mot gårn, gjorde inte så mycket på gårn, dansade och spelade fotboll lite :) gick hem vid kvar över 8 , när jag kom hem satte jag mig vid datan direkt och just nu gör jag inte ett skit, tänker lite på allt , tänker igenom mitt liv, och jag har bestämt mig att börja om på nytt !
puss ;*




/ sophia dehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0