nyår !

hej alla glada jävla fucking människor :D hihi jag är feeeeeeeeeeeeeeeeett glad idag !!!
för det första är det nyår ! och för det andra älskar jag hamo till max ! och för det tredje är mina vänner dom bästa !

iallafall ska berätta om min dag :)
vaknade vid ungefär halv 2 kanske, vet inte vad klockan var, gick upp och satte på datan , tog någonting och åt , och fixade lite i mitt rum, senare kom hamo till mej , mötte han vid bussen och sen gick vi till mej, myste och snackade lite :) senare började jag fixa mej lite smått, lockade håret, men det blev sådär haha :) sen tog vi bussen till stan och sen spårvagnen till honom . han duschade och fixade sig lite, och sen tog vi spårvagnen till stan , han fick av i stan för att han skulle dra till bosniska föreningen och jag satt kvar på spårvagnen och fortsatte till alice, kom till alice, gjorde inte så mycket där, satt och pratade med dom som va där :) och hade det trevligt dock :) senare vid halv 12 gick jag till stan, träffade hamo, haris, mujo och edin, gick med dom till bosniska föreningen och va där ett tag. kul vare iallafall :) efter ett tag drog jag hamo, haris och amel till mc och åt hahaha :) senare när klockan kanske va2 halv 3, tog jag bussen hemåt, när jag kom hem satte jag på datan och inte gjorde ett skit, gick och la mej vid 4 eller någonting ! men hade iallafall skiit kul, tack alla som gjorde min dag ! och speciellt hamo, jag älskar dej sjukt mycket !! <3


 

/ sophia dehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0