my hand on the world .

skiiit dag idag ! haft värsta mens verken så det är sjukt, känndes som att min rygg skulle gå av :( fyfan! och det som va dö irriterande var att skolsystern inte va i skolan heller, eller jo hon kom efter lunch, men då hade det ju nästan gått över haha :P okej ska sluta klaga på dagen nu :)

kom precis ut ur duschen, skönt att få duscha ! kom hem ungefär vid halv 4 eller nåt , slutade 10 över 3. när jag kom hem hade mamma gjort mat, så jag tog lite att åta, gott vare, hon hade gjort chilikorncarne (stavning) och vitlöks bröd :) men just nu sitter jag vid datan och inte gör ett skit, vill hitta på någonting kul men det finns dock inget :( vill träffa älskling idag men han kunde tyvär intee :( saknar han så det gör ont :(:( ! hoppas jag träffar honom i morron :) men orkar inte skriva mera, ska väl ta mej att se en film eller någonting, hare bra , puss :*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0