let me love you !

dålig uppdatering jag vet :( ! har inte alls haft nån ork att skriva något , har varit trött ett par dagar nu, har varit trött på allting, skolan, vänner, massvis .. har inte lust att ta upp dom sakerna nu, utan jag ska berätta om min dag istället!

vakande vid 20 i 8 ungefär, gick upp och fixade mig lite snabbt sen drog mig mot skolan !
hade svenskengelska första lektionen, det gick helt okej faktist ! :) orkar inte skriva om alla lektioner vi haft idag direkt, men hela dagen i skolan har väl varit rätt okej :) !
efter skolan drog jag mig hemmåt en snabbis, när jag om hem höll mamma och mormor på att stäta förfult ! så jag hjälpte till en anning medans jag fixade mig sammtidigt, inte så lätt va det , men det gick :) sen vid 20 i 4 tog jag bussen till stan, sara kom på bussen vid henne håldplats så vi åkte tsm ner, träffade haris, catrin och johanna i stan, satte oss på mc ett tag och käkade lite , sen drog vi oss mot plusgymnasiet, det va öppet hus så vi gick runt och kollade lite, lyssnade mycket på vad dom hade att säga, och sen fick vi se hur dom masserade oh massa , det va faktist rätt så intressant kan jag säga ! och catrin blev sminkad :) dö schnygg blev hon ! (Y
efter det så drog vi oss mot stan igen, satte oss på mc och tog en glass, sen tog jag bussen hem. När jag kom hem satte jag mig vid datan , har precis ätit, och ska nu sätta på en film också :) det blir mysteriet på greveholm för kul skull hahahahah ! men ni får ha det absolut bäst , så kanske jag skriver mera i morron , puss ;*



min största önskan just nu är att få dig tbx ... du är lyckan i mitt liv ..


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0