kämpa !

Jag tittar in i dina vackra ögon,
Vill titta in i dem varenda sekund av mitt liv,
Jag låter blicken falla ner till dina läppar,
skulle så gärna vilja känna dem mot mina
när jag är kall, får ditt leende mig att tina
Skulle vilja, att du alltid log mot mig

en dikt jag va tvungen att skriva !

En dikt blev det ibörjan av inlägget :) känndes bra att ha den där vet inte varför :) !
ska berätta lite om min dag idag, kom nyss hem från att ha varit i stan.
vaknade ungefär vid 1, åkte till stan och solade med hakija och hamo, sen drog jag mej hemåt, färgade mitt hår lite, eller jag gjorde slingor :) blev rätt så okej tyckte jag iallafall ! sen fixade jag mej lite fort och drog till stan och träffade emma och några, emma fyllde år idag så vi drog oss mot gu va gott och åt mat ! skiit gott vare :) grattis till henne föresten ! sen efter vi ätit tog vi spårvagnen till becka i klocket och kollade på film, blev step up 1, har sett den typ hundra gånger men det gör inget att jag såg den igen, den är lika bra iallafall ! iallafall efter vi varit hos becka ett tag så tog vi spårvagnen tillbaka till stan, missade bussen precis när jag kom dit, så va tvungen att vänta i 30 minuter på den, så vi drog oss mot mc ett tag, satt där och ruttnade, skiiit tråkigt, men tog bussen när den kom sen :) och när jag kom hem så satte jag på datan, och nu sitter jag där och skriver i bloggen, är lite irriterad också just nu men det behöver jag inte skriva om,hoppas det blir bättre snart ! men aja orkar inte skriva mera i bloggen, ska väl hämta någonting att äta på tror jag, iallafall dricka, men kanske skriver i morron, puss ;*





grattis emsi :D



hamo, jag saknar dej min älskling ! saknar din närhet så det kokar :(



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0