iam so in looooove !

hej alla glada och underbara människor ! vill börja inlägget med att säga att jag är jävligt glad ! lyckan i min kropp bara växer och växer ! är så himla kääär ! allt strul och allting som hänt mellan mig och hamo har blivit löst nu! och jag älskar han otroligt mycket ! vet inte vad jag skulle göra utan honom.. han är lyckan i mitt liv !


sitter just nu vid datan oh inte gör ett skit ! vaknade vid ungefär 10 i 1 eller nåt, kommer inte ihåg exat! men jag gick iallafall upp då och gjorde frukost, pappa va inte hemma så kännde mig dock lite ensam där :(
men jag åt frukosten klar och satte på datan, tog en dusch senare, och fixade mig lite sakta.
pappa gjorde mat, köttfärsås och markaroner! skit gott vare ! men aja som sagt jag sitter vi datan och inte gör ett skit, väntar på att hamo ska smsa mig så jag kan dra ner till stan och träffa honom ;) sen blire väl att vara istan som vanligt, inte så värst jävla roligt men aja haha -.- orkar inte skriva mera nu, skriver kanske senare ikväll eller nåt om jag har lust, men ni får ha en underbar dag! och glöm inte att kärlek är det bästa som finns ! puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar inte det hamo gör mot dig.

2011-02-03 @ 15:40:15
Postat av: Hamo

vad är det ja gör mot henne jävla anonym fitta

2011-02-06 @ 01:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0