huvudvärk :(

hej alla glada människor, jag känner att den hära dagen har varit rätt så bra faktist :) har varit glad hela dagen, och ingen har fått förstöra den så jag mår bra :) hihi

iallafall ska berätta om min dag idag :
vaknade vid halv 1 av att min klocka ringde, skulle gå oh sola, men jag hade sån huvudvärk så jag somnade om igen och vaknade senare vid halv 3 , gick upp och kollade lite på tvn , senare tog jag mej någonting att äta :) satt hemme rätt så länge, till ungefär 6, sen drog jag mej mot stan, solade med hamo i 22 minuter sen tog jag bussen hem, när jag kom hem tog jag mej en snabb dusch och se drog mej till inez, va hos inez i kanske 10 minuter sen drog till stan och träffade hamo och några till :) va istan ett tag bara sen skulle alla hem, så jag tog bussen hem, fanns ingenting att göra hemma dock, men satte iallafall på tvn och datan , och just nu sitter jag vid datan och skriver här :) medans jag pratar med älskling i telefonen :) han är dock inte så social just NU hahah han spelar :D nörd är han hihi , men älskar honom ändå ! ;* men aja orkar inte skriva mera, kanske skriver om dagen i morron , ska iallafall handla i stan med hamo hoppas jag och sen sola :) men aja, hare bra , puss ;* <3

hamo sabic, du är det bästa jag har ;*

/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0