första skoldagen .

ohh vill göra om bloggen :( hittar ingen som kan göra den till mej ! om någon har lust så skriv gärna till mej ! :D

dagen idag har varit helt okej, skolan gick rätt så bra, rolig dag iallafall :) gjorde inte så mycket , had bild på morgonen , sen musik, och sen vare lunch, hade lunch rast i ungefär 1 timme och 40 minuter, sen hade vi mentor och så slutade vi :) så det blev en kort dag, efter skolan skulle jag träffa hamo, men han va så trött så han skulle sova ett tag . Då efter skolan drog jag till ungdomsmottagningen, efter det tog jag bussen hem, kom hem och la mej i soffan och somnade, skit skönt vare, hoppas jag kan sova i natt bara :) aa juste måste berätta om inatt hahaha , vaknade vid 10 över 12 kanske klocman var eller nåt, av att jag hade skiiiiit ont i min mage :( vet inte vad det va, hoppas på att det var mens verk och inget annat, det gick över efter ett tag, så gick oh la mej igen, kunde inte sova då heller för att min jävla fönster lät som jag venne vad ;o lät fan som att fönstret skulle gå sönder hahaha :D men det gjorde det ju inte som tur var. Satt iallafall och smsade med älskling tills jag somnade, så tack gud att jag somnade iallafall, hahah men det va kanske vid klockan 3 eller nåt , kommer inte ihåg klockslaget riktigt :) men aja orkar inte skriva mera, föresten kolla youtube klippet under det hära inlägget, hon som sjunger är 11 år gammal, skiiit dukigt är hon , min nya idol hihi :) puss ;* juste glömde en sak också , saknar min älskling sjuukt mycket :( har inte träffat han nu på 3 dagar tror jag :( ucch vad jag saknar han !




bild från i sommras, saknar ! <3

hamo sabic, loveu !




/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: myyritzman ;*

jag kan göra din blogg :)

2011-01-11 @ 00:20:28
URL: http://myyritzman.blogg.se/
Postat av: sophia

ja tack det vore snällt :) adda min msn [email protected]

2011-01-11 @ 02:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0