en fråga jag inte fått på länge ..

ni kanske undrar varför min rubrik blev '' en fråga jag inte fått på länge ''
det betyder att idag har jag fått en fråga av många i skolan , samma fråga flera gånger : vad hade hänt med dig förut ? länge sen jag såg dig ha sånt här damp du haft idag :)
hahahaha vet inte vart jag ska börja precis, men mycket i mitt liv har förändrats och jag känner att jag måste komma tillbaka till den sophia jag va förut .. den glad sophia som alla verkligen älskade, den sophia som hade bästa humorn, hade alltid damp och skrattade åt alting ! saknar mig själv så det gör ont .. har svikit mig sjävl så himla länge, men det är nu jag inser det .. :(
men idag har det variten dag jag varit mig själv, känns som det iallafall , känns jävligt skönt att få känna hur sophia är egentligen, länge sen .. :)


men aja ska skriva lite om dagen också, sitter just nu vid datan, har precis duschat, ska snart sätta på en film , filmen blir nog The Descent, tror nog den är rätt så bra, ska nog ta mig nåt att äta också :) skolan har varit helt okej idag, stod i cafeterian , roligt vare :) så får det vad som händer ikväll, ska nog dra till gårn antar jag :) men skriver kanske senare ikväll ..  pusss ;*





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0