Do you remember ..

hej alla sockersöta och underbara människor ! är på ett okej humör just nu :)

ska berätta lite om min dag idag !
vaknade vid halv 2 ungefär, satte mig en liten stund vid datan och sedan tog jag mig nåt att äta !
äter jag ätit så fixade jag mig lite snabbt sen mötte inez vid bussen, vi tog bussen till stan, mötte upp hamdi på vägen också, gick och köpte en tröja inez skulle köpa sen drog jag och hamdi oss mot flygeln på gymnasiemässa, va nte där på länge, i kanske en kvart eller nåt, sen drog vi oss mot bussen och åkte hem till mig, vi satt vid datan ett tag och sen va hon tvungen att dra hem! sitter just nu själv vid datan och inte gör ett skit, väntar på alice oh angelica, sen ska vi dra oss mot gårn, vet inte vad som händer på gårn idag , men får se, drar väl till stan lite senare ikväll antar jag :) men skriver kanske senare, puss ;*





allting känns så himla tomt utan dig .. :/

/ sophiadehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0