90 dagar kvar och jag mår bra !

BÄÄÄÄÄSTA DAGEEEEEEEEEN ! :D hihi fick nyss reda på att jag ska åka till thailand den 7 april !! jag mår jävligt bra för dä  hihihihi :D

kom precis hem, för ungefär 1 timme sen eller nåt :) va i stan med hamo och några :) gjorde inte så mycket, satt på mc ett tag sen stod vi mest utanför´. just nu sitter jag i mammas säng med saras data och lyssnar på alla fullisar i mitt hem som dricker hahahaha :) ska väl snart ta mej nåt att äta tror jag , och sen blire väl att se film om jag kan få ha mitt rum ifred hahaha :) men aja orkar inte skriva mera nu , kanske lite onödigt inlägg men skit samma , skriver kansek i morron , pusssss ;*

hamo sabic, du är min prins ! älskar dej <3


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0