88 dagar kvar !

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – det har varit blandat , ibland underbart och ibland dåligt .
Bättre än förra året? – ja det tycker jag :)
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – alla dagar i sommras , och alla dagar med dom bästa!
Har du flyttat under år 2010? – japp
Har du hittat en ny låt som du älskar? – vet inte
I så fall vilken? – ingen anning
Har du kysst en främling? – nee :)

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – upp och ner, men just nu innan det blev 2011 i ungefär 2 månader så har den varit prefekt !
Har du varit kär? - jaa 
Har du sagt jag älskar dig till någon? – absolut
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – japp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  nae

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – tror it ;o
Har någon i din släkt avlidit? – mae
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – aa
Varit i slagsmål? – mae

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - det har jag säkert ..
I så fall vad? – att jag varit konstig i vissa tillfällen, men man ska inte ångra saker man gjort, för det är redan gjort, man kan inte göra något åt saken nu..
Har du skämt ut dig? – haha har jag säkert xd
Har du ljugit för en vän? – tyvär ja
Har du varit ute en hel natt? – japp
Har du blivit tagen av polisen? – mae
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jaa
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jaa

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – ektorpsskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? – fuck om nån har det ;s kuk i den isånnafall xd
Hatar du någon på din skola? - hahah aaaa !!!!
Har du gjort något framsteg? – venne :D hahah kanske ;)
Haft alla rätt på ett prov? – mae hahahaha

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – jaa
Har du förlorat en vän? –aa ..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – tror it
Har du gått bakom ryggen på en vän? – har jag säkert .. tyvär
Har du ljugit för en bästavän? – om det har varit tillfälligt, annars aldrig
Har du haft en relation med en vän? – hahahah va ? xd nae

 

 

 

/ sophia dehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0