3 månader med världensbästa !

vill börja inlägget med att det är 3 månader idag mellan mej oh hamo, är skit glad över att det gått bra och kommit långt ! älskar dej så oerhört mycket hamo , du är det bästa jag har älskling ! <3

har inte så mycket att skriva idag... vaknade vi ungefär 3, mamma hade gjort mat så hon ville inte äta ensam, så jag åt med henne :) vi satte på en film samtidigt också , vi kollade på nån film som handlade om en kille som klättrade i berg och grejer sen fastnade han med armen ;o aja, ska inte säga för mycket, kunde ju sagt vad den hette men kommer inte ihåg haha och ajg orakr itne fråga mamma :D lat som jag är !
men just nu iallafall har jag duschat, och inte gör ett skit, skulle träffa hamo idag, men det blir nog inte så, han skulle smsa mej när han vaknat men han har inte smsat än, så antar att han sover eller så vet jag inte, men aja orkar inte skriva mera om dagen, pusshej ;*



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0