vaknade med humöret på topp !

goodmorning everybody !

vaknade upp vid ungefär halv 3 med världens bästa humör ! glad som fan , vet inte vf hehe :)
gick upp pch satte på datan , och tog lite rulle och åt, gott vare ! senare tog jag mig en lååååång dusch, döö sköönt ! och just nu sitter jag vid datan och inte gör ett jävla skit, väntar på att mamma ska göra maten klar, och det blir hamburgare och potatisklyftor :) det blir säkert skit gott ! senare ska jag nog sätta på en film och sen blire väl att sova tidigt idag, skola i morron, så måste orka upp till den, men nu orkar jag it skriva mera i bloggen , kanske skriver i morron, puss ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0