svar på era frågor

här kommer svaren på era frågor :) !

fanny sjörstand :
1. beskriv en vanlig vardag för dig
skolan, vänner och sen sova hihi lite kort blev det :)
2. säg de tjejer du älskar
jag älskar alla mina tjejer !
3. kan du göra ett video inlägg när du svarar på frågorna ?
hahah neej absolut inte, det tycker jag inte om :)
4. har du många strumpor ?
hahah det har jag massor av ;)

emma thure :
1. vem är din äktaste vän just nu ?
har inte äkta vän.. inte som det är just nu, alla vänner går fram och tillbaka .. så vet inte vilka som är äkta längre :(
2. vad tycker du att du passar bäst i ? blont eller svart ?
vet faktist inte, vill ha något mittemellan
3. tycker du själv att du är bra på att dansa ? tycker du det är kul ?
nja sådära tydker jag väl om mig själv .. och det är väl rätt så kul !
4 vill du börja med fotboll igen ?
ja det vill jag !

Belinda :
1. vad tänker du söka för gymnasie och linje ?
vet inte riktigt, har inte bestämt mig
2. vad önskar du dig mest ?
just nu önska rjag att allting ska bli bra !
3. är du oskuld ?
har ingen med att göra .
4. om du skulle bli känd, för vad isånnafall ?
vet inte riktigt, komiker kanske :d
5. hur vill du att din framtid ska se ut ?
som ett paradis !
6. vill du gifta dig, ha barn och man ?
ja absolut !!

alice noren :
1. vilka är dina allra närmaste vänner ?
vet inte riktigt, vänner kommer och går .. venne vilka som är närmast
2. är du nöjd med dina betyg ?
ja det är jag nog, kan nog höja dom lite till !
3. kommer du sakna ektorpsskolan när vi slutar ?
ja det kommer jag göra döööö mycket !! och våran klass :(
4. berätta om en dag det va bra år 2010 ?
den dagen jag träffade en speciell person, som jag älskar även idag .. :/
5. saknar du någon/några ?
ja det gör jag .. saknar en speciell person sjukt mycket, och vänner som jag förlorat :(
6. är du kär ?
ja det är jag, jag är så himla kär så det går inte att beskriva :/

anonym :
1. är du nöjd med ditt liv ?
jadå , alla kan inte alltid på ett perfekt liv .
2. hur känns det för dig, hur känner du och tycker om livet ?
jag tycker livet är en lek.. ibaldn är det underbart och ibaldn vill man bara fallaner till marekn och aldrig ställa sig upp igen .
3. tycker du om din pojkvän ?
har ingen pojkvän just nu , men när jag hade en, så tycker jag inte om han, utan jag älskade han !
4. gör han några fel ? isånnafall vilka ?
det har ingen med att göra, det står mellan mig och honom.
5. vad ska du bli när du blir stor ?
det vet jag inte rikigt, har inte tänkt på det

anonym :
1. gillar du att sjunga ?
ja det gör jag absolut !
2. vad gör du mest på din fritid ?
är med kompisar och är mest för mig själv just nu !
3. gillar du någon ?
nae jag älskar någon.
4. vad är det pinsamaste du gjort ?
ojoj det vet jag inte ;o
5. vad är det bästaste du vet ?
hmm.. många saker :) men tex när man mår som bäst !
6. om du fick åka eller göra exakt vad du ville, vad skulle du göra ?
vet faktist inte, åka ifrån sverige och aldrig mera komma tbx tror jag nog ..

Linn andersson :
1. bästa klädaffär ?
stadium, monkey, bikbokk och gina tror jag :)
2. vad är det viktigaste hos killar ?
jag tycker personliheten, men utseendet är också nåt
3. bra ''fixa'' håret tips ?
hmm.. jag venne riktigt hur du menar men om du menar vad jag tycker att man ska göra med håret för att det ska bli fint så äre nog typ att locka det, sätta upp i någonj fin toffs eller göra något cool med håret :)

clara bre :
1. vilka är dom vännerna du klassar bäst med ?
jag venne riktigt, olika tycker jag :)
2. hur är det med kärleken ?
just nu är det skiit .. så orkar inte ta den frågan just nu
3. dans, tycke du att du är bra på det , och tycker du det är kul ?
fick den frågar förut, jag tycker sådära är jag på att dansa, och dansa är kul :)
4. saknar du mig ?
klart jag gör gumman !
5. vad är det viktigaste med killen du ska vara tsm med ?
att den är sig själv och inte lyssnar på sina kompisar.. och litar på att jag älskar honom för den han är !
6. är det viktigt att tjejer ska följa sitt hjärta och skita i vad alla andra säger ?
ja det är det viktigaste som finns ! att lyssna på vad andra tycker gör att man bara gör fel, och om man följer sitt hjärta så gör man alltid rätt, för hjärtat vet vad som är rätt och fel !
7. vad vill du bli när du blir stor ?
det vet jag inte riktigt än :)
8. vilken är den snyggaste kändisen ?
hahah jadu det finns så jävla många snygga, men typ zac afron, bradpit ! ae fan många !
9. tycker du verkligen att det är kul på gårn ?
nja, ibaldn äre väl heltokej, men inte jämt
10. saknar du sommaren 2010 ?
ja det gör jag , det är helt sjukt !
11. vill du spendera sommaren med samma folk ?
ja det vill jag absolut ! det va sjuuukt kul vi hade !

hamdi the king :
1. vadälskar du mest i världen ?
mina vänner, familjen och kärleken när det går bra till !
2. resa gjorde runt eller en chill kväll med mig ?
hahahhaha awwww :( en chillkväll med dgi så klart gumman !
3. vad saknar du med sommaren 2010 ?
allting .. hur vi va .. hur alla vi va i folkparken, hur vi va som en familj :(
4. hur många new boddy trosor har du , jag har 8 ;o ?
hahahahhaha ae jag venne ;o räknar it !
5. någon du vill ha tbx kontaken med från förut ?
det ärmånga .. alla mina gamla fotbollsvänner !
6. ångrar du dig att du började på ektorp?
nae absolut inte, då had ejag aldrig träffar dig och alice !
7. säg dom tre närmaste vännerna ?
just nu vet jag inte .. kan inte svara på den frågan ..



det va svaren, hoppas ni är nöjda !



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0