sprid lycka till alla dom du älskar!

hej alla underbara människor, ville bara säga att jagär på toppen humör idag, har haft nationella prov i skolan idag och det gick hur bra som helst, skrev om kärlek 5 och ehn halv sida, sjuke himla jobbigt vare haha :) men klarade mig iallafall !
efter nationella proven hade vi rast i typ 3 timmar, sen skulle vi på nån musikal i louid de geer, sämsta va den haha :) jag somnade tyvär så såg inte allting ! efter musikalen tog jag bussen hemåt, tog mig en snabbt dusch och sedan åt mat som mamma hade lagat, fixade mig lite snabbt och trog ut och träffade catrin, vi tog oss en promenad till stan och snackade om allting, sate oss ett teag på mc och drack lite, sen drog och gick ett tag till, skulle träffat hamo ett tag, men han spelade poker sötnosen så det hann jag inte ;) tog senare bussen hem, satte på datan och just nu sitter jag här och inte gör ett skit, ska snart ta oh lägga mig och sova, är skiit trött efter idag, har varit en lång dag känns det som hehe :) men hare bra ! puss ;*





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0