Lördag !

Godmorgon !
vaknade ungefär för en och en halv timme sen, vaknade av värsta huvudvärken :( fan jag börjar få väldigt mycket huvudvärk nu för tiden, undra va det kan bero på :( men det blir säkert bättre snart iallafall ! när jag vaknade låg jag kvar lite i sängen och tog det lite lugnt, efter ett tag gick jag upp oh satte på tv, och gjorde lite frukost också :) tog två mackor och lite saft , heheh kanske inte den bästa frukosten direkt men jag orkar inte göra någonting annat. Men just nu sitter jag vid datan och inte gör ett skit, ska snart ta mig en dusch och senare ikväll vet jag inte vad som händer :) får se om jag ska träffa älskling eller nåt, men annars tror jag nog att jag träffar clara :) får se hur det blir som sagt ! kanske skriver senare i bloggen om jag har lust :) hehe, och juste har glömt att berätta att min mobil jag lånat av en kompis dock inte går att sätta på ;o skiiit irriterande äre kan jag ju säga ! så hamdi ska komma till mig senare och lämna mobilen som hon lånat av mig så jag kan ha en mobil iallafall för ust nu har jag rutnaste mobilen, som är fuckad hahah :) men orkar inte skriva mera iallafall, ska kolla lite på tvn nu , men hare bäääst ! puss ;*




/ sophia dehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0