förlåt, förlåt för allting.. vill tillomed säga förlåt till mig själv .

vet inte vad jag ska säga riktigt idag.. idag har dagen varit det mest jobbigaste i mitt liv.. att få höra på en dag att man har förändrats.. och att man själv måste skärpa sig känns konstigt.. problemet är att jag inte fått höra  hur jag har förändrats .. eller varför jag ska skärpa mig...
livet leker just nu, och allting förändrats, alla förändras.. det är inte bara jag som gör det, utan alla gör det ! världen har just nu förändrats till en värld med falska människor, en människa jag trodde va min bror och nästan min allrabästa vän har svikit mig totalt .. har gått bakom ryggen på mig och hör knappt av sig.. och han är någonting jag saknar.. saknar att ha någon att prata med som förstår mig.. men just nu så känns det bara fel att snacka med honom.. han får mig att känna oro, och det är inget bra !
En annan person, som jag älskar mest i hela mitt hjärta har fått mig att känna mig fallen.. som att jag bara fall ner och ligger just nu på marken och har snart inga krafter kvar.. allting har tagit slut, ingenting är som förr, saknar tiderna då allting va så himla underbart och allting gick så rätt till, men har en kännsla av att det inte kommer hända igen.. för just nu känner jag mig mer hatad än älskar .. att älska en personen innebär KÄRLEK, det är inte bara ett ord som är lätt att skriva, utan det finns verkligen, när man väl hittat den rätta så känns allting som att man lever i en värld där allting är perfekt, men att andra sidan få den känslan av att allting är påväg till slutet är den värsta känslan i mitt liv just nu .. allting som hänt just den hära tiden vill jag säga förlåt till, till allting och alla jag betet mig illa emot, alla som har fått en dålig sida av mig vill jag bara säga till att jag är inte såhär, det är inte sophia ni pratat med utan nån annan.. men jag lovar och svär på gud och allting jag har att jag ska bli mig själv igen, bli den dära glada, söta, roliga och den dära cpe tjejen som fanns förut.. för jag orkar inte låtsas längre, vill vara mig själv, och om ni inte tycker om mig för den jag är så kan ni lika gärna säga hejdå NU, så jag vet, för det är då jag inser vilka som orkar stå kvar vid min sida och vilka som är äkta.. och just nu vill jag bara att alla, verkligen ALLA ska tänka till i sitt lilla huvud hur livet ser ut, livet kan vara jävligt kort och kan försvinna från ingenstan, så ta vara på tiden och se till att älska medans du kan.. för snart kansek det är slutet på din saga..






/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0