chillkväll hos inez med dom bästa !

clara bus åkte precis hemifrån mig :)
igår vare en sjukt bra kväll ! vig ungefär halv 6 drog jag, inez och becka ner till stan coh köpa en vattenpipa, sen tog vi bussen hem till inez, efter ett tag kom älskling, nicklas, hakija, elvis och clara dit :) vi satte oss på balkongen och rökte lite, sen blev det film, kommer inte ihåg riktigt vad den hette, men den va jättre bra tyckte jag :) eller jag hade ju sett den en gång innan men aa haha :) myssigt hade vi iallafall ! så vill tacka alla för en sjukt bra dag ! jag hade otroligt roligt ! lite bilder från dagen kommer också :)
sitter just nu vid datan och inte gör ett skit, väntar på att klockan ska bli halv 5 , för då ska jag, mamma och sara spela bowling ! kulkul ska det bli ! får se vad som händer senare, tror iallafall att jag ska träffa hamo :D men skriver kanske senare ikväll om dagen, puss ! ;*








inez har några bilder på sin kamera också på alla grabbarna haha, så dom bilderna kommer senare ;)

hamosabic, är så glad över att få känna din närhet igen, du är det finaste jag har , älskar dig otroligt mycket ! <3

/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: clara bre

asså hemskare bild på mig får man leta efter, ´heeeeeeeeeeemsk

2011-02-23 @ 23:32:48
URL: http://claraaaseilitz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0