back or white !

En helt okej kväll vill jag börja inlägget med, en kväll med båda mycket skratt och gråt var helt okej ! var hemma hos haris, lyssna musik, och självklart så åt jag ju allt som fanns att äta hahaha ! efter jag varit hemma hos haris från klockan halv 8 till halv 12 så drog jag inez och becka mot stan, träffade linda där också, vi satt på mc och åt lite mat :) jag va skit hungrig, hade inte ätit nåt mat på hela dagen -.- men jag vart sjukt mätt efteråt :) tog bussen hem vid 10 över 1, så kom hem vid 20 över 1 eller någonting, satte mig vid datan och tog lite mat, medans jag pratade med älskling i telefonen, vart bara tröttare och tröttare efter varje minut som gick så jag la mig i sängen och pratade klart, sen somnade jag, så det var min dag iallafall :) kul hade jag, och tack alla som fanns där för mig , och alla som fick mig på bra humör då jag va nere, ni är bäst ! <3




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0