att sakna gör sjukt ont !

att sakna någonting gör så sjukt ont .. jag saknar massor med saker så det är helt sjukt !
jag saknar min pojkvänn, mina vänner, sommaren, fotbollen, min mamma, min pappa, att få den känslan att skratta, att få mina damp, eller att bara få den känslan av att må som allrabäst ! saknaden är sjukt stor mellan vissa saker, men saker och ting förändras, folk förändras.. att få känna den känslan av att folk lämnar en dag efter dag för en anledning gör mig väldigt ledsen.. att dom inte ens kan förstå mig .. förstå hur jag känner mig, och hur jävla kär jag är, det ända dom gör är att ta avstånd för dom tycker jag gör fel.. om ni tycker jag gör fel, borde ni nog tänka till på vad ni gör ? ni gör nog mera fel än vad jag gör, jag försöker att göra tid för er, men det är inte mitt fel att ni gör som ni gör, är där jag inte vill vara .. om ni inte kan acceptera hur jag är och vad jag vill göra med mitt liv då kan ni lika gärna dra ! för då kan jag hitta mig andra vänner och vänner som är mera äkta vän vad ni är .. ni bara sviken mig hela tiden när jag får höra vad ni håller på med... ae fyfan , jag är så himla besvikenjust nu ! besviken på hur mina vänner kan göra såhära.. ae det är helt sjukt ! ni borde förstå hur mycket jag älskar min pojkvän .. :(
kännslan i min kropp just nu känns inget vidare.. har känslan av mycket saker, om att saker kommer att hända.. kanske dåliga och kanske bra, det vet jag inte än ! men får hoppas på det bästa och får hoppas på att jag inte har nån dålig känsla !
va bara tvungen att släppa ut lite, därför jag skrev så som jag gjorde !
men orkar inte skriva mera, puss ;*



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0