allt va så bra, men nu är allt annorlunda ..

att älska en person, betyder att man vill vara med den personen mest utav allting i världen, och när man säger ''jag älskar dig'' till en person så ska man visa det ! det är inte bara ett ord som man säger bara för att göra den andra lycklig.. utan det är någonting man säger för det är sant och för att man verkligen älskar någon.. och att få den känslan av hur bra man mår när man sitter där bredvid honom och känner sig älskad och känner sig som den dära lyckligaste flickan i världen så blir allting svart .. man vill bara kunna blunda och drömma den underbara drömmen om att leva lyckligt med den man älskar! och att bara få känna honoms andetag gör allting mcyket bättre !
jag vill berätta min saga just nu, vill berätta hur kär jag nånsin har varit !
Det var en gång en tjej, minns inte namnet.. hon va så sjukt kär i en kille, hon hade aldrig tyckt om en kille så mycket, och hon gick oh höll i sig det i 2 år, utan att hon sa det till honom.. men så gick det år, månader, dagar, timmar, minuter och sekunder så träffade jag en människa.. hade aldrig sett honom innan, visste inte vem han var, från ingenstans började vi prata med varandra och det första bladet i våran saga slogs upp.. vi fortsatte att träffades och jag började bli kär, men då tänkte jag tbx på den andra killen, vart tog han vägen ? han som jag verkligen var kär i , han som ingen kunde få mig att glömma honom.. han bara försvann, och varför försvann han ? jo för att en annan person kom in i mitt liv, han förändrade allting, han förändrade mitt liv till ett paradis men samtidigt helvete! ibland ville jag bara vara i hans närhet och jag kände mig så himla trygg, men andra sidan så ville jag bara komma därifrån.. men jag visste inom mig att jag älskade honom.. och jag ville inte ifrån honom, ville ha honom vid min sida hur länge som helst, även fast han har behandlat mig fel i vissa lägen och jag mått dåligt över det så älskar jag honom ändå.. jag älskar honom för den han är och inte för den jag vill att han ska vara ! men dagarna gick och allting fortstatte, vissa stunder var underbara och vissa inte.. men i mina ögon va vare sekund med dig underbar..  även fast vi bråkar och tjafsar så är varje sekund underbar ! allting kan inte vara perfekt, men man kan alltid göra det till det ! om man verkligen kämpar och älskar varandra så kan man gör allting för att det ska bli bra ! men nu vad har hänt ? har ingen anning om vad som händer.. saker jag känt på mig länge har fallit in ! det är helt sjukt.. vet inte vad som är felet.. det är någonting som är fel och jag vet inte vad.. allting har förändrats nu, och ingenting känns som förr.. alla gånger allt fuckat upp sig så har jag alltid haft en bra känsla efteråt, men nu är det annorlunda.. har en helt annan magkänsla och allting känns helt annorlunda.. och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, en kille som kom och stal mitt hjärta har fått mig att stå upp för mig själv och fått mig så mycket starkare ! men samtidigt så vet jag att orken i kroppen är svag.. för svag att byggas upps igen.. men jag vet inerst inne att allting kommer ordna sig, kanske inte på det sättet jag vill, men det kommer alltid göra det ! och nu är vi på sista bladet i sagan.. och det finns bar några rader kvar att skriva.. och hela den hära boken är baserad på mitt liv.. och hur mycket jag älskar kärlek ! i vissa stunder är kärlek underbart och man känner sig som den sista ängeln i himlen ! där va sagan slut men en sak vet jag, att tjejen i sagan heter sophia.
om min dröm slår in.. kommer sagan att fortsätta .





/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: belinda

sjukt duktig på att skriva :)

2011-02-14 @ 22:23:06
URL: http://belindatokuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0