alla gör misstag, tillomed jag ..

hejsan, orkar inte skriva något speciellt just nu men tänkte berätta om dagen !

sitter just nu vid min data och inte gör ett skit!
var hemma hos catrin nyligen med sara, vi snackade lite och sådära och va ett tag i stan, innan det så va jag i skolan, va i skolan ett tag sen drog jag till stan och sedan till polisen, gick bra hos polisen, så jag och mamma gick hemmåt, när jag kom hem så drog jag mig direkt hem till catrin såklart, satt och pratade lite och så, det känndes skönt!

vill tacka er tjejer för en underbar dag ! ni är helt underbara människor som verkligen ställer upp för mig! och jag är sjukt tacksam över att jag träffat er, för ni är två stycken som jag verkligen behöver i mitt liv, tack för allting! jag älskar er sara colling och catrin bartold ! <3





/ sophiadehlin

Kommentarer
Postat av: catrin

naw, så gullig du är hjärtat! både jag och sara står här vid din sida, de vet du.

go you baby girl! :D älskar dig sophia dehlin <3

2011-02-10 @ 22:08:58
Postat av: Anonym

du liknar tyra dö mycket på den dära bilden.

asså tyra som är med i kenza&tyra show. om du vet vilken ja menar :P

2011-02-16 @ 00:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0