super trött , men kan ändå inte sova

hej trötta bloggläsare.. är jätte trött egentligen men kan inte sova, natten har varit konstig, har vaknat jätte många gånger och knappt kunnat sommnat om.. drömt konstiga drömmar och som jag verkligen inte hoppas slår inte :( uch på drömmarna !

sitter just nu vid datan och är så himla sugen på både mat och godis ! har god lust att äta allting som går att äta bara haha , men ska nog ta en titta i kylskåpet snart och göra mig lite frukost ! senare ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktist.. blev bjuden på nån fest som jag kanske ska dra på, men få se hur jag gör :) kanske skriver senare eller nåt om jag har lust, annars får ni ha en underbar kväll allihoppa och hoppas alla har kul på royal whit night haha :)  pusshej ;*










/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0