packat&klart !



Nu så äre allt packat och klart, eller iallafall nästan ! har några saker till att lägga i väskan sen är allting klart ! känns sköönt att veta att allt är fixat och klart !
kom nyss hem ifrån pappsen, packade min saker där, och just nu sitter jag vid datan hos mamma och inte gör någonting alls, la nyss in några filer på min mobil som jag ska lyssna på till arbeten i skolan :) ska väl fixa mig lite snart, ta en dusch iallafall och sen blire att dra mig till hamo ett tag och säga hejdå, och senare ikväll blire nog promenad med inezsötan :) men skriver nog ikväll eller i morronbitti innan jag drar mig mot flygplatsen :) hare bra sålänge pusshej ;*




/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0