ni har huggit mig i ryggen så det är sjukt ....

hejsan , tänkte berätta lite om dagen igår
den va helt okej, blev upphämtade av catrin, och sen drog vi oss mig johanna och sen mot stan, möte upp sanna och heidi vid ica, och sedan drog oss mot lindö, det va rätt så kul i lindö, vi rökte vattenpipa , lyssnade på musik och träffade mycket trevligt folk, det va skiiit kul tyckte jag ! drog oss senare mot vasa parken, och det vart nog inte så jätte bra.. hela min dag förstördes och allt va skit.. folk jag trodde va äkta , har jag nu insett vilka dom är.. och den jag älskade har svikit och krossat mitt hjärta totalt.. fattar inte hur man kan sjunka så himla lågt, fattar inte hur man kan vara så jävla taskig och hur man ens kan ha sånt jävla hjärta som vissa har.. fyfan ! :/

sitter iallafall just nu och äter en macka vid datan, får se vad som händer idag.. ingen anning, vet inte om jag orkar göra någonting ens.. är så sjukt besviken på allt och alla men är sjuuukt jävla tacksam över att jag verkligen vet nu vilka som är mina äkta vänner.. ! och dom vill jag alla tacka så sjukt mycket ! tack för allting ! jag älskar er alla ! <3



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0