hemma nu !

äntligen hemma från thailand !
känns himla skönt att få komma hem ! har saknat en viss del i sverige kan jag lova , men nu behöver jag inte sakna det mera, är skit trött just nu, kom hem i fredags ungefär vid klockan fem , skriver om hur jag haft det nån annan dag när jag har lust och tid, för det är mycket att berätta om !

sitter just nu med min bästa fräkni hemma hos mig, vi har varit i stan ett tag, va i vasa också och rökte lite vattenpipa och sådära, drog hem till mig ungefär vid 10 för det va så himla kallt , men annars har dagen varit solig och varm ! men ni får ha det bra puss !;*



loveu kusin, ingen som dig !! <3



/ sophia dehlin

Kommentarer
Postat av: Linda Dehlin

loveu kusini! <3

2011-04-24 @ 16:05:20
URL: http://lindaadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0