17 timmar kvar !

Nu äre bara 17 timmar kvar, sen bär det av emot finland! i finland blire att vänta ungefär 4 timmar tills nästa avgång emot thailand ! flyget tar ungefär 12 timmar, hoppas verkligen att det kommer gå bra och att jag inte bli åksjuk... för då kommer jag få panik.. :( men det kommer säkert få suveränt bra ! när vi kommer till thailand och landar i Bankok så möter vi upp saknade mammsen där ! hihi längtar som fan !
Kommer absolut sakna er här i sverige.. förlåt till dom jag inte kan träffa och säga hejdå till idag, men jag hoppas verkligen att ni kommer ha det bra här, och ta hand om er alla, och önska mig ett lycka till i thailand ! :D loggar nog in på facebook nån gång i bland, så hoppas ni är inloggade då så vi kan chatta lite hihi :) men som sagt ha det underbart här i sverige och sakna mig inte för mycket :( för jagkommer sakna er bajs mycket :( pusssss <3





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0