lyckad kväll/natt tillmax !

jag kan ju börja säga att kvällen vart sjukt lyckad ! jag hade sjukt jävla kul , och jag vill bara tacka alla som fick min dag att lyssa upp till max !

ska berätta lite om dagen , gick hemifrån angelica när jag vaknade , gick till pappa och hämtade pengar sen hem till mamma , packade lite saker och sen kom alices mamma och hämtade mej , sen åkte vi ner till stan , jag och alice kollade lite i affärer och sådära , sen träffade vi emma och clara så då tog vi bussen till alice , satt och pratade lite hos alice , och senare kom frida , hami , anni och fanny , så vi började fixa oss lite smått , sen drog vi hem till ellinor där de va lite mera folk , gjorde inte så mycket där , komemr inte ihåg så himla mycket hahah xd aja , men sen drog till till klocket ett tag träffade på massor , sen tog vi spårvagnen till stan , satte oss på mc ett tag sen drog vi hem till alice , gjorde inte så mycket hos alice , jag somande typ idrekt när jag kom hahah xd sjuuuukt jävla trött va jag :)
vaknade sen på morgonen vi kanske halv 10 , vi alla tjejer satte och och snackade lite om natten och sådära , hahahahahah fyfan xd ! men nu sitterjag hos alice ska snart ta bussen hem , senare vet jag inte vad som händer , får se om jag ens orkar dra ut , är fortfarande trött :P men hare bra !



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0