inte haft så kul på länge ..

shoo bloggen :D
inte skrivit så himla mycket , men har inte orkat xd hahaha
gårdagen va sjukt jävla kul , och natten också kan jag ju säga , vill bara tacka alla som va med och gjorde min dag till den bästa och fick mej att tänka på andra saker som jag brode tänk på istället , tacktacktack !
orkar inte berätta om gårdagen hahah en lpng historia :P

men vaknade iallafal idag hemma hos alice vid halv 12 , gick upp och satte mej med hamdi fanny och alice i köket , satt och pratade lite och sådära , sen drog fanny hem , jag och hamdi började diska , hahaha jadu det va ju inte så himla lite disk dock ;o men vi klarade iallafal allting (Y) så nu blir alice pappa glad när han kommer hem ! sen efter ett tag så tog jag och hamdi bussen till stan , satt och väntade på 117 i 20 minuter, när jag kom hem så satte jag mej vid datan och tog någonting att äta , och nu har jag precis duschat , ska kanske till gården snart får se om jag orkar , är sjukt jävla trött och mitt huvud sprängs snart :P men ni får ha det så himla bra !!


HamdiJama , AngelicaEklind , AliceNoren , CarolineEriksson , IsabellBlum , FannyAronsson , FannySjöstrand , Inez och SaraSantoro jag älskar er sjuuuuukt mycket snygginar :D

 



/ sophia dehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0