det regnar ;o !

hahah det regnar ute ;o :( jag hatar regn xd såååå jävla blött dock ! :D
men ska inte börja bloggen med att klaga hahah xd ska berätta om dagen istället

vaknade vid kvart över 11 med frida bredvid mej , hon har snarkat hela jävla natten så ja ghar knappt sovit -.- men detär synd om henne fan :( hon är typsjuk och hennes halsmandlar ärskit stora :( men hoppas det blir bättre snart ! men iallafall vi åt lite frukost och kollade på tv, sen drog frida hem och jag satte mej vid datan , gick hem till mamma för att hämta min väskaoch minakläder ,och är jag kom hem så satte jag emd vid datan gein coh nu så gör jag ingenting väntar på att frida ska smsa mej så vi kan göra någonting , och senare ska vi nog dra till philip för att kolla matchen :) men hare bra !


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0