dance and sweep

dance and sweep !! bara för att jag älskar dans just nu ! :D


ska berätta lite om dagen , okej dagen är inte slut än men aja xd hahaha , vaknade vid 7 , gick upp och tog på mej sen ställde klockan på 8 , när klockan ringde drog jag till skolan , hade hemkunskap på morgonen , gjorde bröd ! bästa hamdi och jag gjorde godaste bröden ! :) men sista lektionen iallafal så hade jag skolif möte , hade det typ i 20 minuter sen fick vi gå hem , så jag gick med anni och hamdi hem , och nu sitter jag vid datan , ska snart göra mat fan , är skit hungrig :D hahah får tjocka mej lite tycker jag dock ! ska ut senare , vet inte vad det blir att göra men antingen gårn eller röka vattenpipa med dom bästa ! puss på dagen !





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0