äntligen fast endo inte ..

flyttat nu då .. blev inte så långt ifrån men det blev iallafall rätt så bra , kommer sakna andra lägenheten å otroligt mycket :( synd att allting blev såhära , mitt liv känns inte helt okej just nu , allting känns bara jobbigt och jag orkar fan inte mera snart ..
ska berätta om dagen , vaknade vid halv 8 , gick upp lite snabbt och sen kom sara och hämtade mej , sen skjutsade hon mej till skolan , när jag kom dit så började vi precis så jag fick springa upp på lektionen xd vi hade språk :) gick rätt så bra (Y) efter skolan så åkte jag , hamdi , anni , linnea, bellen och fanny till inez och tränade lite , sen åkte vi hem , nu sitter jag vid datan hos mamma men jag är egentligen hos pappa xd men tog en sväng hit iallafall :) ska snart dra ut och träffa frida och några tror jag sen blire väl att dra hem vid 9 eller nåt ! men hare bra !




min bässtis är sjuker :(:( men jag älskar henne endo ! <3


/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0