when loves take over ..

hej svejs i lingonskogen :) (Y)

vaknade hos anni vid halv 2 ungefär , gick upp och åt goooood panpizza ! hihi , vi kollade lite på tv också , sen börjae anni fixa sej lite och sådära , sen drog vi hem till mej , jag åt lite och fixade mej , sen drog vi till gårn , va inte så många där ibörjan , och det va fan sämst xD sen senare kom det lite mera folk , och det blev en aning roligare ! sen drog jag och anni till kungsgatan , det va inte ens kul där så vi drog till stan istället . träffade hakija amel och micha tror jag han heter :) hehehe , jag och anni åt lite och så , sen drog vi med hakija hem , vi satt i hand trapp och snackade massor (Y) sen vid halv 2 gick jag och anni till mc , köpte 4 chees hahah ! sen satte vi oss i södertull och väntade på bussen , bussen kom efter 20 minuter , haha när vi satt på bussen kom min pappa också på så det va väl bra , annars hade han nog fått gå hem :( men när vi kom hem så fixade vi lite , la oss i sängen och satte på en film , vi kollade på jönsonligan på kollo hahah , skiiit bra film ! men ska gå och sova nu , hare sjutk bra alla underbara människor som läser min blogg ! puuuussss ! ;*









/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0