svar på era frågor :)

frågor ni frågat och svaren jag svarar :

anonym :
hur skulle du beskriva dej själv ?
asså jag vet faktist inte , men skulle väl typ säga att jag är en glad person , som alltid sprider glädje till alla , finns alltid där när det är någonting som hänt , och det som flesta brukar säga om mej är typ att jag är snäll och en underbar person , så det är väl dä isånnafall :)
har du nån dröm ? vad isånnafall ?
har kanske inte direkt nån dröm just nu .. har bara levt 15 år , så jag har inte direkt tänkt på dä .. men just nu känns det som att min dröm är att få den killen jag vill ha , och att mitt liv ska gå så bra som det kan gå ! (Y)

fridahultberg !
saknar du mej ?
hahahaha klart jag saknar dej hjärtat ! saknar tiderna i lindö sjukt mycket ska du veta ! <3

anonym :
vem är dina bästavänner ?
just nu känns det inte som att jag har nån bästavän .. känns som jag nyss förlorade den .. men den jag pratar mest med just nu är hamdi , och jag känner att hon är påväg emot att vara som en syster för mej , och syster är bättre än bästavän ..! men den bästavännen jag hade förut , va den underbaraste männsikan på denne jord .. och jag älskar henne verkligen !

anonym :
vad är kärlek för dej ?
jadu , kärlek och kärlek vet jag inte om det finns för mej just nu , jag är fortfarande barn och livet leker fortfarande , i den världen jag lever i just nu så finns det hundratuseltals med players och man blir playad så fort man gör nåt fel  .. därför är jag försiktig , men kärlek för mej kan va både till familj och vänner .. men mest till den killen jag älskar mest av allt .. och att få den känslan om att vara kär kan ingen motstå .. det är en underbar känsla och man mår bra och känner att man bara vill hoppa och skrika för man är så himla glad .. !

anonym :
är du oskuld ?
ja jag är oskuld , väntar tills det blir rätt tillfälle , och med den jag verkligen vill det med ..
hur många har du strulat med och hur gammal va du när du strulade förstagången ?
jag vet inte riktigt hur många jag strulat med .. det är inte så himla många , jag brukar inte räkna .
och jag vet faktist inte hur gammal jag va när jag strulade första gången ;o kan it svara på dä ..
blir du ofta full ?
jag har varit full en gång , och blir knappt full , det är svårt för mej att bli dä ..
favoritfärg ?
min favoritfärg är nog röd, blå , svart och vit :)
favoritmat ?
det är nog tacos :) (Y)

patricia :
gillar du rökare ?
mina kompisar är rökare så jag antar att jag gillar rökare ;)
vem litar du på mest av dina vänner ?
vet faktist inte , det är svårt att kunna lita på folk .. i vissa tillfällen så kan jag bara berätta saker till en person och ibland kan jag inte berätta det till den , så det är lite olika faktist  .. men just nu så är de mest hamdi !
vem brukar du oftast vara med ?
jag brukar oftast vara med hamdi , anni och alice :)
vem gillar du just nu ?
jag gillar en underbar person , och det kan vi ta i verkligheten gummman ;)
gillar du att brottas ?
haha klart jag gillar att brottas , men inte med tjejer ;)

catrin, johanna & sara :
blir du nöjd nu när vi skriver frågor ?
haha klart jag blir nöjd mina sockerpullor ;)
varför är du så snygg ?
ja du , det kan du ju fråga min mamma om ? ;) hahahha
vad tycker du om oss ?
haha vad jag tycker om er ?hahah det fattar ni väl själva att jag hatar er ;o ni är ful och duma ! :d
haha neeej jag skojade bara ! jag älskar er tjejor , ni är fanimej bäst !
vad va ditt första intryck av oss ?
mitt första intryck av catrin va typ bitchig xd dryg och trodde att hon va nåt hahah !
intrycket av sara va att det känndes som att du va svår att prata med och få kontakt med .. och att du va mera för dina andra kompisar .. ville helst inte hitta nya ahhaha :P
och intrycket av johanna va : tyst , sa typ ingenting , va lite smigol i början , men sen såg jag att den tjejen , hon kan rocka fett asså ! :D
skulle du vilja ha en minigris hemma ? för vi tycker dom är så himla söta :D
hahaha nae det skulle jag inte vilja hahaha xd som är grisar som grisar ner dock :D

anonym :
om du va tvungen att välja 3 ur din klass att strula med , vilka skulle det va då ?
HAHAHAHAH shhhheeeeet vilken frååååga :D hahahaahha
ee det skulle nog va alaa , philip & dennis , haha inte för att det nånsin i mitt liv kommer hända mej aa xD
vilka är dina falskaste vänner ?
jag har insett att många är falska nu för tiden .. vill inte nämna några namn hör på bloggen , så jag tycker vi tar det när vi ses ..

Anonym:
Kan du gå och slå en person som är yngre eller äldre än dej ?
asså slå och slå , det beror ju på vad personen har gjort .. yngre för mej är typ 97 och neråt.. 96or och uppåt varför inte , om dom verkligen gjort någonting så dom förtjänar det så varför inte .. inte för att jag slåss men aa..
Blir du lätt irriterad ?
aa faktist blir jag dä .. när folk är tröga och irriterande så blir jag irriterad jävligt lätt hahah xd
Har du nånsin kännt att ditt utseende är så fullt att du vill ta livet av dej ?
nae det har jag verkligen inte gjort .. jag är iallafal inte emo .. -.-
Varför är du så söt ?'
söt är jag kanske inte .. men fråga min mamma ;) det va hon som födde mej ..


så det va svaren på era frågor ! tack för att ni frågade , vissa frågor va lite priviata och lite känsliga , men det gick bra iallafall :) hare bra ;*


/ sophiadehlin

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha! Varför tror ALLA att Catrin är en bitch? Jag tycker det är ganska kul... :D

Men haha, oj, förlåt om jag också verkade vara en bitterfitta tydligen, det var verkligen inte meningen! xd

Haha, puss Sophia <3

2010-10-08 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0