kniven i hjärtat !!

vill börja med att säga att kniven i hjärtat är fan den bästa filmen jag sett på länge asså ;o ! hahah okeeej lite efter kanske , men det va första gången jag såg den igår kväll hahah :) (Y) men skiiit bra !

ska berätta lite om dagen idag , vaknade vid kvart i 8 , gick upp och tog på mej sen drog till skolan , möte angelica innan och så gick vi tsm , när vi kom till skolan hade jag hemkunskap , maten va sådär och teorin va fan sämst -.- efter hemkunskapen hade vi rast i typ 50 minuter sen hade vi slöjd , aa jag fick ju panik op slöjden för jag fick sprätta upp hela jävla tiden och det va så jävla jobbigt och irriterande xD HAHAHAH , efter iallafall hade vi lunch , åt inte så mycket va inte ens hungrig xd sen hade vi mentor och skol-if , sen slutade vi , gick hem och sådära, och nu sitter jag vid datan och gör ingenting alls , ska nog ta mej nåt att dricka och så , sen blire väl gårn som vanligt -.- skulle egentligen dra och provdansa , men vill inte dra själv :P eller jag får väl se hur jag gör :) ivilket fall ska jag endo till gårn sen haha :) men hare bra ! puss ;*





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0