iam SOOOO in love !

dåligt uppdatering jag vet , så säg ingenting :) har inte haft lust att skriva någonting men tänkte iallafall berätta om dagen idag !
vaknade vid tio i 8 , gick upp och tog på mej kläder sen gick till skolan, började dagen med musik , okej på morgonen har man världens sämsta röst kan jag lova -.- xd hahah men det gick bättre till sist ! sen såg vi på film hela dagen tills vi hade stuga , gjorde inte alls mycket på stugan va mest taggad för mitt utvecklingssamtal -.- men det gick faktist skit bra , trodde inte det skulle gå bra men skönt att det gjorde dä ! :) sen så åkte jag med mamma till hageby och handlade lite sen hem till pappa och packade mina kläder och sen till mamma igen , jobbigt men aa nu äre iallafall äntligen gjort , och det känns jävligt skönt ! men just nu sitter jag vid datan och har färg i håret , ska färga det mörkbrunt iallafall utväxten :) ska snart äta också så det känns bra ! ska till gårn senare , ska nog sova där , eller jag tror det iallafall har inte bestämmt mej än , men hare bra ! puss ;*






saknar turkiet :(



/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0