du är som knark !

mat mat mat & ännu mera mat .. -.-


ska berätta lite om min dag idag .
vaknade vid ungefär 10 i 8 , gick upp och fixade mej lite och sedan gick till skolan , skolan började ju såklart med mat .. hahah xd frukost fick vi :) åt som aldrig förr (Y) sen hade vi massage , och det va jävligt skönt kan jag lova ! har varit helt stel i kroppen ett par dagar för jag har största träningsverken xd men efter massagen så hade vi rast i ungefär en halvtimme , sen skulle vi göra lunch , och det blev nån wok med kykling i :) och det va skiit  gott! så jag åt såklart ihjäl mej dåockså xd haha sen så vare lite rast och sen började lektionen , vi hade nån genomgång om någonting xd haha sen hade vi mat igen -.- för tredje gången , jävligt mycket att äta kan jag ju säga -.- men vi åt typ macka och te , gott vare iallafall :) efter dä så hade vi sista lektionen och det va hjärtoch lungt räddning , pratade lite om vad just dä va och sådära , sen slutade vi , och då va klockan kvar i 4 -.- jävligt lång dag ..
men jag och sanna tog bussen till stan , sen träffade jag min mamma och vi åkte och låste upp min 3 mobil , så nu kan jag ha comviq i den och det känns jävligt bra ! men jag fortsatte dagen på stan i ungefär en timme efter , sen tog jag oh anni bussen till henne , vi satte på en film och såg kanske halva , sen drog vi till ektorp :) vi satt vid skolan och snackade lite och sen drog till centrum , hon handlade lite godis och sen gick jag hem , det va så jävla kallt ute så orkade inte va ute . och nu sitter jag vid datan , ska snart hämta något att dricka och sen gå och lägga mej , ska upp tidigt i morron , ska va i rececentrum klockan 8 för vi ska till kålmården och vandra i skogen -.- så jävla jobbigt , vi ska gå en hel jävla MIL -.- okeeeeeeej jag kommer dö hahahah , men kanske skriver om dagen i morron , så hare bra ! puss ;*





/ sophia dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0